תפריט
מוצרים

היתרונות של פאדל PADEL, מאת JORGE RODRIGUEZ

היתרונות של פאדל PADEL, מאת JORGE RODRIGUEZ
פאדל הוא אחד מענפי הספורט המקיפים ביותר שיש, שכן הוא מיישם איכויות גופניות רבות, מביא לשיפור הכושר, ומתאים לכל הגילאים והיכולות.

פאדל הוא אחד מענפי הספורט המקיפים ביותר שיש, שכן הוא מיישם איכויות גופניות רבות, מביא לשיפור הכושר, ומתאים לכל הגילאים והיכולות.

קודם כל, הרשו לי להציג את עצמי: שמי חורחה רודריגז, מאמן הפאדל של חואן לברון (Juan Lebron), ואני רוצה לדבר אתכם על היתרונות של פאדל.

היתרונות של השתתפות בכל ענף ספורט, ללא קשר לגיל או יכולת, הוכחו רבות, לא רק על ידי המדע אלא גם על-ידי תחושת הרווחה הנובעת מכושר גופני ובריא.

אבל מה, בדיוק, היתרונות של משחק פאדל?

נתחיל בהיבט הכושר.

אחת המטרות הרבות שאנו מבקשים להשיג באמצעות השתתפות בספורט היא לשפר את טונוס השרירים הכללי, ומשחק פאדל אפילו עוזר לחיטוב שרירי הפנים, כי לא תפסיק לחייך. הפאדל אף משפר את הקואורדינציה, הניידות והרפלקסים שלנו.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שהאימון מפעיל את שרירי העכוז ואת שרירי הזרוע, מה שהופך את היציבה שלנו למוצקה יותר.

כאימון קרדיווסקולרי, הפאדל יעזור לנו לרדת במשקל ויעודד אותנו לאכול תזונה בריאה יותר. רק כדי לסבר את האוזן, במהלך משחק פאדל תוכלו לשרוף בין 700 ל-1,000 קלוריות. כן, קראתם נכון!

יתרונות נוספים של הפאדל הוא שיפור היכולת האירובית, המסייעת במניעת גורמי סיכון בריאותיים ויהפוך את הלב שלך לחזק ויעיל יותר, שלא לדבר על העובדה שמשחק פאדל ישאיר אותך כל כך עייף שתישן כמו תינוק בלילה שלאחר האימון.

משחק הפאדל יפיג את הלחץ אחרי יום קשה בעבודה, ומהווה את התרופה האנטי-דיכאונית הכי טובה שיש. הוא יגרום לך להרגיש שמחה וקלילות כי הגוף שלך יפריש דופמין, אנדורפינים וסרוטונין - הורמוני האושר הידועים!

הפאדל אף מסייע להאט את תהליך ההזדקנות, ותרגיש בטוח וחזק יותר. 

גוף האדם צריך להיות בתנועה. יש פתגם ברשתות החברתיות שאומרת "אנחנו לא מפסיקים לזוז כי אנחנו מזדקנים, אנחנו מזדקנים כי אנחנו מפסיקים לזוז". ופאדל הוא ספורט לכל הגילאים.

אז איזו עוד סיבה אתה צריך כדי להתמכר לספורט הפנטסטי הזה?!

 

נתראה במגרש!

 

חורחה.

חזור