תפריט
מוצרים

מחבט הטניס החדש בבולט Babolat Pure Strike VS - שליטה מקסימלית בביטחון מלא

מחבט הטניס החדש בבולט Babolat Pure Strike VS - שליטה מקסימלית בביטחון מלא
הסט הושלם כעת! ההשקה של Babolat Pure Strike VS פירושה שלכל שלושת המחבטים הייחודיים של Babolat - Pure Drive, Pure Aero ו-Pure Strike - יש כעת גרסת 'VS', המציעה יתרונות משופרים לאלה המתאימים ביותר לשחק איתם.

מחבט הטניס החדש בבולט Babolat Pure Strike VS - שליטה מקסימלית בביטחון מלא

הסט הושלם כעת! ההשקה של Babolat Pure Strike VS פירושה שלכל שלושת המחבטים הייחודיים של Babolat - Pure Drive, Pure Aero ו-Pure Strike - יש כעת גרסת 'VS', המציעה יתרונות משופרים לאלה המתאימים ביותר לשחק איתם.

סדרת VS נועדה לקחת את הדגם הרגיל של המחבט אך לבצע שינויים עדינים ששחקני ביצועים ייהנו מהם. הסדרה החלה עם ה-Pure Drive VS ב-2019, ה-Pure Aero VS אחריו ב-2020, וכעת הסט הושלם עם ה-Pure Strike VS, המיועד לשחקני התקפה מיומנים גבוהים שהמשחק שלהם בנוי סביב לקיחת כדור מוקדם וחיפוש אחר שליטה ודיוק מירביים.

בהשוואה ל-Pure Strike, לדגם VS יש גודל ראש מעט קטן יותר. הראש הוא 97 אינץ' רבוע במקום 98, מה שמביא את הדיוק הנוסף, אבל הוא מוגן טוב יותר משריטות עם משטח המגרש.

מנהל השיווק של קבוצת הטניס של Babolat, אוליבייה קרלייר, אומר, "לכל מחבט יש 'פגוש' מגן, חתיכת פלסטיק שמגינה על המסגרת מפני נזק אם השחקן משחק בזריקה נמוכה והמחבט מגרד על הקרקע במהירות גבוהה. אם אתה חושב על מסגרת מחבט כלוח שעון, רוב הפגושים מותקנים מהשעה 10:00 עד 2:00, אבל ב-Pure Strike VS הרחבנו אותו לפעולה משעה 9 עד 3, כדי להגן על יותר המסגרת והמיתרים משפשופים, ולשמור על רמת ביצועים גבוהה.

"עבדנו על היציבות של המחבט כדי להציע היענות מקסימלית", הוא מוסיף. "היענות היא היכולת של הכדור לעוף מהגידים, כך שהיציבות המוגברת מפצה על ההפחתה הקטנה בנקודה המתוקה. ה-Pure Strike VS הוא המחבט בטווח Babolat שנותן את מירב השליטה, ועם ההתאמות הללו, שחקני התקפה שפוגעים בתנודות גדולות יוכלו לשחק בביטחון מלא".

יתרון נוסף לשחקנים תחרותיים

התווית 'VS' הופיעה במהלך 50 השנים הראשונות של ההיסטוריה של בבולאט. החברה הצרפתית בבעלות משפחתית החלה לייצר גידים למחבטי טניס עבור ספורט מחבטים בשנת 1875, וכל ניסוי בשיפור הגיד הטבעי לווה בשתי אותיות לציון החומר ומספר הניסיון. בשנת 1925 התגלה ה-VS כאיכות הגבוהה ביותר של מיתרי טבעיים, ומאז Babolat השתמשה בשם, בעיקר עבור המוצר המקורי של מיתרי טבעיים איכותיים, אך לאחרונה עבור מוצרים אחרים מהשורה הראשונה, כמו מחבטים .

מחבט Babolat Pure Strike VS מגיע עם אחיזת עור לתחושה טובה יותר, ושחקנים שרוצים לקנות שני מחבטים יכולים לקנות אותם בזוגות עם הפרש משקל מרבי מובטח של 1 גרם בין השניים - לרוב מחבטי הטניס (מכל היצרנים) יכול להיות הבדל של 7 גרם על פני אותו דגם, כך שהערבות של 1g עוזרת לשחקן לדעת שאם גיד נקרע במהלך משחק, המחבט החלופי יהיה זהה למעשה.

"ברור שאנחנו מקווים ששחקנים בכל הרמות יאמצו את Pure Strike VS", אומר אוליבייה קרלייר, "אבל במהלך השנתיים שחקרנו ובדקנו את זה ברחבי העולם, הבנו שאנחנו צריכים את זה בטווח שלנו בעיקר עבור השחקנים התחרותיים. יש לנו את שלושת הדגמים העיקריים של Babolat - ה-Pure Drive לשחקנים בסיסיים שצריכים להפעיל כח, ה-Pure Aero למי שמשחק עם הרבה ספין, וה-Pure Strike לשחקני התקפה שאוהבים להפיק את המרב מהכוח של היריב. ליצור משלהם.

 

 

"על ידי הפיכת המסגרת לגמישה יותר, נתנו ל-Pure Strike VS קצת יותר דיוק מה-Pure Strike הסטנדרטי על ידי שיפור ההיענות. אנחנו קוראים לזה 'שליטה חדה' מכיוון שהיא נותנת דיוק עוד יותר עם איזון כוח/שליטה מושלם".

ה'מחבט הכי יפה' של בבולאט?

 

מבחינה ויזואלית, Pure Strike VS יהיה בולט כמו חבריו לסדרה. כמו הדגמים Pure Drive ו-Pure Aero VS, זהו כרום מבריק, אך עם האדום הייחודי של ערכת הצבעים הסטנדרטית של Pure Strike מופיע כשני פסים על הכרום. שגריר מותג אחד תיאר אותו כ"מחבט היפה ביותר שפיתח Babolat במשך שנים רבות".

תכונה ויזואלית נוספת היא תבנית הגידים. בעוד של-Pure Strike הסטנדרטי יש 16 גידים ראשיים ו-19 צולבים, או 18 גידים ראשיים ו-20 צלבים, ל-Pure Strike VS יש דפוס 16/20 שהמחקר והבדיקות של Babolat הראו שהוא השילוב הטוב ביותר ליצירת האיזון האופטימלי בין שליטה וכוח .

אז איזה סוג של שחקן טניס ירוויח יותר מכל מהתוספת האחרונה למגוון המחבטים האיכותיים של Babolat? אוליבייה קרלייה רואה מפרט מאוד ברור: "אם אתה משחק לעתים קרובות, מתחרה בטורנירים, רוצה רמה גבוהה של ביצועים ודיוק מהמחבט שלך, אז אתה בהחלט צריך להסתכל על מגוון ה-VS שלנו. ואם אתה משחק עם תנופה גדולה, מכה בדרך כלל שטוח, נשאר קרוב לקו הבסיס כדי לקחת את הכדור בעלייה, ולעתים קרובות רוצה ללכת לרשת, ה-Pure Strike VS הוא המחבט שיאפשר לך לפגוע באופן חופשי בביטחון מלא."

חזור