תפריט
מוצרים

גלה את נעלי הטניס של BABOLAT | דגם ה-SFX3 החדש

גלה את  נעלי הטניס של BABOLAT | דגם ה-SFX3 החדש
נעל הטניס ה-SFX3 החדשה של Babolat יוצרת את האיזון המושלם בין נוחות וביצועים, במטרה לתגמל את השחקנים הנאמנים לנעל טניס זו.

נעל הטניס ה-SFX3 החדשה של Babolat יוצרת את האיזון המושלם בין נוחות וביצועים, במטרה לתגמל את השחקנים הנאמנים לנעל טניס זו.

מאז הופעת הבכורה שלה ב-2013, ה-SFX מספקת נוחות מבלי לבוא על חשבון הביצועים במגרש.

התכונות הללו, אשר זכו לשבחים משחקנים בכל רחבי העולם, והיוו את ההשראה לדגם המקורי, הן הסיבה ש-Babolat רצתה לפתח מחדש את הנעל הזו, אשר כעת זמינה במהדורתה השלישית.

"חזרנו למקור, שמרנו על כל מה ששחקנים אהבו בדגם ה-SFX המקורי, תוך שילוב טכנולוגיות חדשות ובעיצוב ספורטיבי יותר. " מסביר גיום דיארד, מנהל שיווק ופיתוח של מחלקת ההנעלה, טקסטיל ותיקים ב-Babolat.

נוחות וביצועים הם הקווים המנחים אשר נולדו מהציפיות של שחקנים שנועלים את ה-SFX.

דגם ה-SFX3 עוצב מחדש עם דגש רב עבור קבוצות Babolat וצרכני טניס המבוססים בארצות הברית, השוק שבו הSFX- זוכה להצלחה הגדולה ביותר. "לכל שלב מפתח בפיתוח יש לנו אב טיפוס. בודקי משחק אמריקאים היו מעורבים בכל שלב בתהליך כדי לתת לנו משוב והערות" מאשר אנטואן בדין, מפתח הנעליים.

זו הייתה משימה מאתגרת ליצור דגם SFX חדש בהשראת הגרסה הראשונה שהייתה מוצלחת מאוד. וכדי לעמוד במשימה, היינו צריכים לחדש.

ה-SFX3היא נעל טניס השומרת על תיבת האצבעות הרחבה.

על-מנת לייעל את הנוחות, צוותי בבולט Babolat עבדו על מדרס חדשני לחלוטין. המדרס החדש מעוצב בטכניקת "קצף זיכרון" המשמשת במזרני פרימיום, מתעצב בצורה ארגונומית לכף הרגל, ויוצר תחושת נוחות ייחודית.

תיקון EVA הממוקם מתחת לעקב מספק ריפוד אופטימלי.

המטרה העיקרית האחרת הייתה לספק תמיכה רבה יותר. מבנה הנעל שופץ עם בנייה חדשה המספקת יותר יציבות במהלך תנועות רוחביות. השימוש ברשת כחומר עיקרי בחלק העליון פירושו יותר גמישות ויכולת נשימה: "בחרנו בחומר הזה ולא בחלקי פלסטיק בגלל הביצועים שלו עבור סוג זה של נעל, ומבחינה אסתטית, זה נותן ל-SFX3 זהות אמיתית." מעיר מתיאו קסטרו, מהנדס מו"פ ב-Babolat.

קו נקי ומעודן

נעל הטניס SFX3מהווה אישור לכך שאנחנו יכולים לחזור למקור, תוך מודרניזצית ה-DNA של מוצר: "הרצון שלנו עבור ה-SFX 3 היה להציע אבולוציה של ה-SFX על בסיס האיכויות המקוריות שהפכו את הנעלה להצלחה מלכתחילה. ניצלנו את ההזדמנות גם כדי לשפר את הביצועים של הדגם מבחינת יכולת נשימה ותמיכה, כי הטכנולוגיות התפתחו מאז 2013. עבודת המדרסים הייתה מוצלחת מאוד. לגבי הסוליה החיצונית, השותפות שלנו עם מישלן מבטיחה את הביצועים המוכרים לכל מבחינת עמידות ויציבות", מסכם דיארד.

האיכות הפופולרית של ה-SFX3 בקרב שחקנים נובעת מתפיסת "נוחות בהתאמה הראשונה", מיד כאשר נועלים את הנעל בפעם הראשונה. כף הרגל מחליקה בקלות אל תוך הנעל, קדמת כף הרגל מרגישה בנוח, ותיבת האצבעות מיד תחוש בנוחות מקסימאלית. ובניגוד לדגמים אחרים, אין צורך לחכות עד שהנעל תתעצב בהתאם לכפות הרגליים.

השילוב בין המראה המודרני, החומרים המעודנים והמדרס דמוי הכרית, הופכים את ה-SFX3 לנעל שיש בה את כל מה שצריך כדי לקרוץ מהרגע הראשון למעריצים המקוריים ולזכות באוהדים חדשים.

חזור