תפריט
מוצרים

ברוכים הבאים לעולם הפאדל ן PADEL

ברוכים הבאים לעולם הפאדל ן PADEL
לנסות את זה, לאהוב את זה. אבל מה הופך פאדל לכל כך מיוחד?

ברוכים הבאים לעולם הפאדל ן PADEL

האם אתם יודעים כמה תוצאות מופיעות כשאתם מקלידים את המילה "פאדל" במנוע חיפוש? מעל 82 מיליון. עכשיו זה הרבה תוצאות, במיוחד בהתחשב בכך שפאדל הוא ספורט חדש יחסית, שרק מלאו לו 60 שנים. ברור שפאדל השאיר את חותמו על ההיסטוריה של הספורט העולמי מאז תחילתו, כשאנשים מכל שכבות האוכלוסייה מתאהבים במשחק הפאדל.

לנסות את זה, לאהוב את זה. אבל מה הופך פאדל לכל כך מיוחד?

פאדל הוא אימון נהדר, מהנה, חברתי, נגיש ומאתגר בבת אחת. זהו אורח חיים שאינו מבדיל בין המינים, הגילאים או הרמות. שחקני ספורט אחרים יכולים בקלות להבין ולשחק פאדל מכיוון שהוא כולל את אותן תנועות ותנועות כמו טניס, סקווש ובדמינטון.

לפאדל יש פוטנציאל לקרב אנשים וליצור קהילה שבה אתה תמיד מרגיש רצוי, כבר מהפעם הראשונה שאתה מרים מחבט ויוצא למגרש. וברגע שאתה שם בחוץ, אין דרך חזרה: אתה שחקן פאדל עכשיו.

פאדל מעלה את רמות הכושר הגופני על ידי חיטוב הגוף וחיזוק הלב (כספורט אנאירובי). זה גם משפר את הקואורדינציה והרפלקסים. בכל פעם שאתה משחק, אתה תשתפר ותוכל להרגיש את עצמך משתפר 

יש גם יתרונות רבים לבריאות הנפש. זה מפחית מתח וחרדה, מגביר את הביטחון והביטחון העצמי, תוך מתן הזדמנות טובה להתרועע. זה הספורט המושלם עבור כל אחד ואחד להתאמן בו ולהשתפר.

יש 3 שלבים של פאדל.

שלב ההכנה שלך: הטלפון שלך מתחיל לצלצל עם WhatsApp מקבוצת הפאדל. אתה מגיע לחדר ההלבשה ומחליף את הבגדים היומיים שלך לערכת הפאדל שלך. עשית שינוי פאזה : 

אתה כבר לא עובד - אתה שחקן פאדל.

המשחק: כאן אתה נותן את כל מה שיש לך. אין חברים במגרש ואין כדורים שאתה נותן לעבור. אבל בסוף היום, גם אם אתה מפסיד, אתה יוצא עם חיוך על הפנים.

לאחר המשחק: קחו משקה קר וחטיף להתאוששות, שוחחו על המשחק והזמינו מגרש למפגש הבא. עכשיו אתה מוכן למה שהמחר יביא.

אז פאדל כאן כדי להישאר. אבל איך זה התחיל?

לא ידוע בדיוק מהיכן מקורו של פאדל, מכיוון שיש כמה סיפורים. הסיפור הפופולרי ביותר בימינו הוא שהפאדל הומצא במקסיקו בשנות ה-60 על ידי אדם בשם אנריקה קורקוירה. הוא שינה מגרש pelota שהיה לו בבית על ידי הוספת קיר ורשת. ובדיוק ככה נולד משחק הפאדל

אחרים טוענים שהפאדל התחיל בספינות טרנס-אטלנטיות שהעבירו שחקני טניס מאמריקה לאירופה כדי לשחק בטורנירים. מכיוון שהמעבר ארך כל כך הרבה זמן, הם נאלצו למצוא דרך להמשיך להתאמן. הבעיה העיקרית הייתה שכדורים המשיכו ליפול למים, אז השחקנים הרכיבו קיר מסביב למגרש כדי למנוע את זה.

על פי ההערכות, יש 25,000 מגרשי פאדל בעולם, כשמונים את אלה השייכים למועדונים, אזורי מגורים, בתי ספר ובתי מלון. על פי מחקר אחד, בשנת 2018 כ-5 מיליון אנשים ניסוי פאדל. זה מתורגל עכשיו על פני 5 יבשות

ב-Babolat ן בבולט אנחנו ממשיכים למצוא עוד סיבות לאהוב פאדל. אנחנו יודעים שיש שחקן פאדל בכל אחד מאיתנו. כבר גילית את שלך?

חזור