תפריט
מוצרים

A flash of lightning from the new Pure Drive

A flash of lightning from the new Pure Drive
המהדורה העשירית של הפיור דרייב Babolat's Pure Drive יצאה ב-24 בספטמבר, ומביאה פיצוץ חדש לעוצמה ששחקנים מכל הרמות ציפו לה מהמחבט המקורי והנמכר ביותר של Babolat.

כיאה לאבולוציה של מחבט שהושק ב-1994, מרכיבי הליבה ששחקנים החלו לשייך ל-Pure Drive נמצאים כולם, אבל ההתקדמות הטכנולוגית אפשרה ל-Babolat לבצע שיפורים מורגש, וה-Pure Drive הפיור דרייב החדש מוסיף הבזק של ברק שומר על כל הכוח של המחבט הכחול של Babolat.

כוח עם נפץ

ל-Babolat יש מחבטים לשלוש דרישות עיקריות: כוח, ספין ושליטה. ה-Pure Aero הצהוב (שרפאל נדאל משתמש בו) הוא המחבט לספין, ה-Pure Strike הלבן והאדום (Dominic Thiem) מיועד לשליטה, בעוד שה-Pure Drive בעל הנושא הכחול מיועד לשחקן שמחפש כוח. זה היה המחבט שבו קים קלייסטרס השתמשה בו כדי לזכות בארבעת תארי הגראנד סלאם שלה ליחידים (כולל הפיכתה לאם הראשונה מאז 1980 שזכתה במייג'ור), וכיום ה-Pure Drive הוא המחבט טניס המועדף על פאביו פוגניני, גרביניה מוגורוזה, סופיה קנין ורבים אחרים.

אבל ה-Pure Drive לא רק מציע כוח - זה כוח עם צדדיות. ושימוש בכוח נעשה בדרכים שונות, כהשוואה בין שתי עשרת אנשי המקצוע המובילים של Pure Drive.

קרולינה פליסקובה, אחת מחלוצות הכדור הטובות ביותר בטניס נשים, אוהבת להגדיר את עצמה עם משיכות קרקע דומיננטיות ואז רוצה קצת פיז נוסף כשהיא הולכת על ווינר. לעומת זאת, המשחק של פאביו פוגניני מבוסס על חבטות נגד, אבל הוא צריך לדעת שיש כוח מתפרץ זמין כשהוא מקבל כדור רך יותר או קצר יותר שמאפשר לו לצאת ולהפוך הגנה להתקפה.

ל-Pure Drive החדש יש יציבות רבה יותר במסגרת. זה נותן החזר אנרגיה גבוה יותר, אשר בתורו מציע פיצוץ גם כאשר שחקן לא תופס את הכדור ממש באמצע הגידים. זה כמו לדעת שמכונית תגיב כאשר אתה שם פתאום את הרגל על ​​דוושת הדלק. או שלכדורגלן יש את הקצב לרוץ פתאום על פני מגן וללכת לשער.

כוח מציין את האנרגיה הנדרשת כדי לפגוע בכדור עמוק במגרש. פיצוץ נובע מהמהירות המוגברת שבה הכדור עוזב את הגידים. העבודה של Babolat על הבטחת יציבות רבה יותר של מסגרת Pure Drive החדשה פירושה שפיצוץ פתאומי של קצב מחוץ למחבט הוא הרבה יותר קל לשחקנים להשיג, מה שבתורו מאפשר להם לפגוע במנצחים שיריביהם לא רואים מגיעים.

טכנולוגיות חדשניות

קשה לתאר במילים פשוטות כיצד נוצרות ההתקדמות. ייצור מחבטים לטניס מודרני הוא תהליך מדעי מיוחד ביותר, העושה לעתים קרובות שימוש בתגליות מהתעשייה האווירית, והגישה של בבולאט היא אבולוציה, לא מהפכה. ככזה, ה-Pure Drive החדש שומר על כל היתרונות של דגם 2018 אבל מביא כמה שיפורים נחמדים שכולם יכולים להרגיש.

הנפיצות הנובעת מהיציבות הנוספת של המסגרת היא שיפור אחד. נוסף הוא התוספת של טכנולוגיית 'Smacwrap' כדי לשפר את התחושה. זהו סוג של חומר ויסקו אלסטי המשולב בשכבות הפחמן באזורים ספציפיים, הפועל כגורם סינון רטט מבלי לפגוע בתכונות המכניות של המסגרת.

 

הוא מאפשר לסנן את הרעידות שנגרמות מהכדור טניס שפוגע בגידים, כך שהשחקן מרגיש את אלו שתורמים לתחושת מגע טוב עם הכדור, בעוד שהרעידות שעלולות להזיק שעלולות להוביל לבעיות בגידי הזרוע ממוזערות. התוצאה היא תחושה טובה יותר של כדור על מיתרים, וסיפוק של כדור שנפגע היטב.

 

העיצוב מעורר ההשראה של הפיור דרייב Pure Drive החדש כולל תמונה בולטת של מזלג ברק. לא רק שהוא מכיל את ערכת הצבעים הכחול העמוק של Pure Drive, אלא שהוא מטפורה לכוח הנפץ - מיידי ובלתי צפוי - שה-Pure Drive החדש מציע לשחקנים מכל הרמות. הכחול הדו-גוני הוא גם חם וגם בולט, מה שהופך את המחבט לאסתטי למראה וגם יעיל מאוד.

יותר ממחבט, קולקציית הפיור דרייב Pure Drive מלאה

אבל Pure Drive החדש הוא יותר מסתם מחבט - הוא הרחבה של משפחת Pure Drive. הוא ילווה במגוון אביזרי Pure Drive בכחול 'סערת לילה' הייחודי, כולל ליין של תיקי מחבט, סרטי זיעה, כובעים ומגבות, חולצות טריקו וז'קטים עם קפוצ'ון, ואפילו נעלי Propulse Fury הכוללות סוליות שפותחו בשיתוף פעולה. עם מישלין, מותג הצמיגים המוביל ומומחה עולמי במגע קרקע. זה אומר שחובבי Pure Drive יכולים להציג את הצבעים שלהם מכף רגל ועד ראש.

בין קולקציית Pure Drive יש שני גידים איקוניים שמגיעים כעת גם בצבע כחול. מיתרי ה-RPM Power ו-Touch VS פותחו כדי לעשות שימוש מרבי בפריים של Pure Drive, כך ששחקן שמופיע למשחק עם Pure Drive מתווך בכחול יאותת שיש לו נשק מכוון לביצועים אופטימליים. ניתן להשתמש בשני המיתרים גם לרשת החשמל וגם לצלבים, כלומר שחקן יכול לבחור בין 100% RPM Power, 100% Touch VS, או הכלאה של השניים.

זמינות

ה-Pure Drive החדש יגיע ב-12 דגמים שונים שיתאימו לכל הרמות והגילאים של השחקנים, ממקצועני תחרות ועד שחקני מועדון וג'וניור. דגמי Pure Drive והג'וניור יהיו זמינים החל מה-24 בספטמבר, בעוד שהדגמים האחרים וקולקציית Pure Drive יוצעו למכירה מינואר 2021.

המשך היסטוריה נהדרת

ה-Pure Drive היה המחבט הראשון של Babolat ב-1994, למרות שהגידים של החברה ישנים כמו הטניס עצמו. ההצלחה הייתה מיידית - קרלוס מויה הרים את אחד מהדרייב הטהור הראשונים, אהב את הדרך שבה אפשרה לו להכות כוח גדול בהנפות אחוריות קצרות מאוד, ותוך ארבע שנים הוא היה אלוף גראנד סלאם עם זה.

ה-Pure Drive החדש הוא הגלגול העשירי של המחבט המקורי. ה-DNA של המחבט נשאר זהה, וכל מי ששיחק עם Pure Drive ב-26 השנים האחרונות יזהה את התכונות הבסיסיות בדגם החדש. אבל השיפורים היו מתמשכים והמהדורה החדשה הזו מוסיפה נפץ לכוח.

כמו ש-Babolat מדבר על ה-Pure Drive בתור מחבט הכוח בטווח של החברה, הוא למעשה הכל-עגול. משקלו הקל הופך אותו לתמרון מאוד, ויש שחקנים שבוחרים בו יותר בגלל התחושה שהוא מציע על המטח מאשר בגלל הכוח שלו מהחלק האחורי של המגרש.
 

באופן לא מפתיע, ה-Pure Drive הוא המחבט טניס הנמכר ביותר בעולם, המחבט המועדף שאושר על ידי מקצוענים ומאמנים מובילים רבים, כמו גם צעירים ושחקני מועדון. השיפורים האחרונים יאפשרו לשחקנים בכל הרמות לדעת שהם עושים שימוש בטכנולוגיה חדישה, והפיצוץ המאפיין את ה-Pure Drive החדש יאפשר מנצחים בלתי צפויים.

כוח לכולם, כשסיפור Pure Drive יוצא לפרק המרגש האחרון שלו!

חזור