תפריט
מוצרים

מדריך מקצועי לבחירת נעלי טניס

מדריך מקצועי לבחירת נעלי טניס
נעלי טניס הן פריט ששחקנים רבים נוטים להמעיט בערכו שלא בצדק.

נעלי טניס הן פריט ששחקנים רבים נוטים להמעיט בערכו שלא בצדק. טניס הוא ספורט שמצריך שינויי כיוון מהירים מאוד, ריצות למגוון כיוונים, בלימות פתאומיות, סיבובים חדים ועבודת רגליים בלתי פוסקת המעמיסה על הקרסוליים. תנועה מהסוג הזה מחייבת אותנו לדאוג לכך שנעלה לשחק אך ורק עם נעליים מתאימות, נעלי טניס.

בחירה בנעלי טניס לא נועדה רק לספק חוויית משחק נוחה ואיכותית יותר, אלא נועדה בעיקר למנוע פציעות כמו נקעים או "שברי טניס", שאמנם מחלימים מהר יחסית, אבל הכאב שמתלווה אליהם הוא עצום. נעלי ריצה לדוגמה, בנויות עבור ריצה קדימה ואילו בטניס כאמור התנועה מגוונת יותר, לכן על מגרש הטניס נעלי ריצה רגילות מהוות סכנה אמיתית להחלקה, פציעות קרסול וברכיים.

מה הם היתרונות הגדולים של נעלי הטניס?

כמו בכל נעל, חשוב לבדוק את מידת ההתאמה לרגל. יש לבדוק שהנעל יושבת טוב על הרגל ונשאר מעט מקום לאצבעות כף הרגל. זאת כדי שלא יפגשו את החלק הקשיח בקדמת הנעל שנועד להגן על האצבעות בזמן בלימה. נעלי טניס יתאפיינו בדרך כלל בסוליה עבה ורחבה שנועדה לתת תמיכה לרוחב ולאורך כף הרגל, ומתאימה לתנועה המגוונת שהמשחק דורש.

איך תבחרו נעלי טניס?

כשאנו בוחרים נעל טניס, נרצה שהסוליה תהיה מעוצבת באופן שיתאים לסוג המגרש שעליו אנו משחקים. סוליה למגרש קשה, כמו מגרשי האספלט הנמצאים ביותר מ-95% מהמועדונים בישראל, תהיה שונה מסוליה של נעל טניס למגרש חמר או דשא. נעל למגרש קשה מעוצבת באופן המאפשר עצירה פתאומית עם כמה שפחות זעזוע לכף הרגל ויציאה מהירה מהמקום עם תמיכה מירבית.

הסוליה בנעל המיועדת למגרש קשה תהיה עבה יותר, זאת על מנת להכיל את בולמי הזעזועים וכדי לתת לנעל כמה שיותר שטח לשחיקה, דבר המונע את הצורך בהחלפתה לעיתים קרובות. דרך מצוינת לבדוק אם הסוליה מתאימה, היא להניח אותה על הרצפה ולנסות לסובב אותה. נעל עם סוליה שכמעט ולא מסתובבת תתאים בדרך כלל למשטח קשה.

 

נעלי טניס טובות אמורות גם להגן על האצבעות הקדמיות בעזרת פלסטיק קשיח או עור מעובה, זאת כדי למנוע פגיעה במהלך העצירות ושינויי הכיוון. גובהן של נעלי טניס יהיה מעט גבוה מהרגיל וזאת כדי לשמור על הקרסול. לא מדובר בגובה של נעלי כדורסל אלא בגובה ביניים.
וכמובן, כמו בכל פריט לבוש - הצבעים, התחושה והעיצוב הם פרטים לא פחות חשובים. תמיד כדאי לקנות זוג שיהיה כיף לנעול ויעורר אצלנו מוטיבציה לרוץ ולשחק.

למה דווקא נעליים של BABOLAT?

הניצחון האמיתי בטניס זה להגיע למגרש, להזיע, ליהנות ולדעת שנתת את כל כולך. כדי שכל אלו יתקיימו ללא הפרעות, חשוב להצטייד בציוד מתאים ואיכותי. אצלנו בחברת בבולט הסוליות פותחו על מנת להעניק לשחקן ביצועי נעל יוצאי דופן, כאלה שיאפשרו לו להתרכז באופן מלא בתנועה במגרש, בשיפור החבטות ובתחושת המשחק שלו. הסוליות של בבולט מיוצרות בשיתוף פעולה עם חברת הצמיגים העולמית Michelin, בסטנדרט הגבוה ביותר ותוך דגש על טיב ועיצוב החומרים. זאת כדי להבטיח שחיקה נמוכה ככל הניתן וכדי למנוע תחלופה מהירה מדי של הנעל.

נתראה על המגרש!

חזור